Geplaatst 29 april 201510 jr. Sorry wel allemaal een beetje door elkaar voor wat jaren betreft. Ik kwam een mooie foto van Fons Winteraeken tegen, dankzij Music Bee, die ik ook vaker op de Golden Radio server in het verleden aantrof. Hieronder een mooie foto. Hij heeft wat moois geschreven over Radio Caroline op een site Alles werkt Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 29 april 201510 jr. bewerkt door martinja
Geplaatst 29 april 201510 jr. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren deze link werk niet goed... Bedankt voor de files, altijd welkom! Jan
Geplaatst 29 april 201510 jr. Auteur We hebben alles werkend 29 april 201510 jr. bewerkt door martinja
Geplaatst 29 april 201510 jr. ook van mij weer dank voor deze caroline geschiedenis,je gaat flink tekeer ha ha .alleen Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren deed het [nog] niet bij mij , aanloop probleempjes denk ik .
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.