Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Radiotip: 40up Radio-Listen To The Music

Featured Replies

Geplaatst

Ik weet niet of deze zender hier al eens ter spraken is gekomen maar kwam bij toeval op deze nieuwe zender. Het is een station van Harry de Winter (bekend van Wintertijd o.a.) i.s.m. KX Radio. Het station draait de betere kwaliteitsmuziek zoals blues, soft classic rock en Americana. Eigenlijk dus dé zender waar iemand als Johan Derksen zich ook thuis zou kunnen voelen. Zelf hoop ik dat de man ooit nog eens met een eigen Nederlandse blues en Americana komt maar dit station komt aardig in de buurt :-).

www.40up.nl

http://178.19.127.151:4007/40up1.m3u

Geplaatst

Dank voor de tip. Via de website werkt het voor mij niet, maar wel via tunein. Die website en app gebruik ik toch al steeds vaker voor het luisteren naar mijn favoriete streams.

Het is net begonnen, naar ik aanneem? Er zijn nog maar weinig luisteraars. Ik hoor al wel een nieuwsbulletin. Professioneel, hoor.

Geplaatst

Zucht... Net een tijdje geluisterd. Weer een zender waar ze denken dat veertig- en vijftigplussers alleen maar plaatjes van vroeger willen horen. Niks voor mij dus.

• 4 months later...
Geplaatst

Door de aandacht op tv gisteren ben ik gaan luisteren. Ik vind het een fijn station. Wordt straks nog mooier met Mart Smeets.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.