Geplaatst 24 september 201510 jr. Ik weet niet of deze zender hier al eens ter spraken is gekomen maar kwam bij toeval op deze nieuwe zender. Het is een station van Harry de Winter (bekend van Wintertijd o.a.) i.s.m. KX Radio. Het station draait de betere kwaliteitsmuziek zoals blues, soft classic rock en Americana. Eigenlijk dus dé zender waar iemand als Johan Derksen zich ook thuis zou kunnen voelen. Zelf hoop ik dat de man ooit nog eens met een eigen Nederlandse blues en Americana komt maar dit station komt aardig in de buurt :-). www.40up.nl http://178.19.127.151:4007/40up1.m3u
Geplaatst 24 september 201510 jr. Dank voor de tip. Via de website werkt het voor mij niet, maar wel via tunein. Die website en app gebruik ik toch al steeds vaker voor het luisteren naar mijn favoriete streams. Het is net begonnen, naar ik aanneem? Er zijn nog maar weinig luisteraars. Ik hoor al wel een nieuwsbulletin. Professioneel, hoor.
Geplaatst 24 september 201510 jr. Zucht... Net een tijdje geluisterd. Weer een zender waar ze denken dat veertig- en vijftigplussers alleen maar plaatjes van vroeger willen horen. Niks voor mij dus.
Geplaatst 24 september 201510 jr. Auteur Je hoort er ook relevante nieuwe muziek hoor. Toch nog even langer luisteren alvorens een oordeel te vellen dus...
Geplaatst 28 januari 20169 jr. Door de aandacht op tv gisteren ben ik gaan luisteren. Ik vind het een fijn station. Wordt straks nog mooier met Mart Smeets.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.