Geplaatst 22 november 201510 jr. Vandaag 40 jaar geleden; MiAmigo-19751122-1600-1700-PeterVanDam-Top50-Studio-NooitUitgezonden
Geplaatst 22 augustus 20169 jr. beste mensen is een repost mogelijk wellicht van dit bestand? (staat ook in een ander ''uitzoek'' topic)
Geplaatst 22 augustus 20169 jr. Is er soms een harde schijf bij je gecrasht. http://www52.zippyshare.com/v/mFByLj8N/file.html groet Henk. 22 augustus 20169 jr. bewerkt door h.roos
Geplaatst 23 augustus 20169 jr. Moest er nog eens bijkomen, neen gelukkig niet! Ik moet je eerlijk bekennen, dat ik Offshore-dot-org vaak bezoek en in het prille begin bij IRC registreerde, maar daaarna straal vergat dat IRC er bij was gekomen Ik hoop niet te veel tot last te zijn. Ik ben nu helemaal ''bij'' en neus nu door de archieven op zoek naar pareltjes en diamanten. De laatste maanden van 1975 hebben een diepe betekenis voor mij, vandaar. Deze week lijkt het veel mbt verzoeken, maar dat komt omdat ik vakantie heb en nu effe op mijn gemak (nou ja gemak: met huisdieren, kinderen en vrouw) kan kijken op IRC. Bedankt Henk voor je engelen geduld.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.