Geplaatst 17 december 20159 jr. Een aantal weken geleden schreef ik over de DAB+ ramp als het gaat om het ontvangen van NPO Radio 5 via een aangeschafte DAB+ autoradio , speciaal aangeschaft voor met name mijn vrouw die altijd naar 5 op 402 meter middengolf luisterde. Welnu NPO R 5 is nog steeds knudde te ontvangen op de DAB+ autoradio ondanks nog een speciaal aangeschafte DAB+ auto antenne a 80 Euri. Echter al snel kwamen we er achter dat Radio M Utrecht vlekkeloos hier in Grunn op de DAB+ autoradio doorkomt en wat een prima station is dat. Bijna allemaal bekende stemmen komen voorbij en iedere avond tijdens mijn verplichte afwas luister ik met veel plezier naar Marc v Amstel, onveranderd qua stem en style en dat 41 jaar na 31-8-74. Mijn vrouw is inmiddels vaste luisteraar van M Utrecht, zowel in haar auto als thuis. Ik ben s ochtends vroeg verlost van het geneuzel van het Radio 5 echtpaar dat de uren tussen 7 en 10 vult. Dank o dank aan de M Utrecht medewerkers en hier is jullie warme douche. Een joviale groet uut Grunn.
Geplaatst 17 december 20159 jr. Staat hier ook al drie jaar op M via Houten Echtenerbrug naar Utrecht verhuist met Radio M voor de Muziek die je op Radio 5 ook hoorde mar dan met niet echt mijn favo presentatoren .. Behalve Tineke ...
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.