Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Warme douche voor Radio M Utrecht.

Featured Replies

Geplaatst

Een aantal weken geleden schreef ik over de DAB+ ramp als het gaat om het ontvangen van NPO Radio 5 via een aangeschafte DAB+ autoradio , speciaal aangeschaft voor met name mijn vrouw die altijd naar 5 op 402 meter middengolf luisterde. Welnu NPO R 5 is nog steeds knudde te ontvangen op de DAB+ autoradio ondanks nog een speciaal aangeschafte DAB+ auto antenne a 80 Euri. Echter al snel kwamen we er achter dat Radio M Utrecht vlekkeloos hier in Grunn op de DAB+ autoradio doorkomt en wat een prima station is dat. Bijna allemaal bekende stemmen komen voorbij en iedere avond tijdens mijn verplichte afwas luister ik met veel plezier naar Marc v Amstel, onveranderd qua stem en style en dat 41 jaar na 31-8-74. Mijn vrouw is inmiddels vaste luisteraar van M Utrecht, zowel in haar auto als thuis. Ik ben s ochtends vroeg  verlost van het geneuzel van het Radio 5 echtpaar  dat de uren tussen 7 en 10 vult. Dank o dank aan de M Utrecht medewerkers en hier is jullie warme douche.

Een joviale groet uut Grunn.

Geplaatst

Staat hier ook al drie jaar op M via Houten Echtenerbrug naar Utrecht verhuist met Radio M voor de Muziek die je op Radio 5 ook hoorde mar dan met niet echt mijn favo presentatoren .. Behalve Tineke ...

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.