Geplaatst 20 maart 20169 jr. uitzending is van 16 oktober 1993. Toen speelde Anderlecht 3-1 tegen Charleroi en is het 35 jaar na Expo 1958. Ik bedoel dus dat de uitzending van 17 oktober is (de 16e was de zaterdag)
Geplaatst 23 maart 20169 jr. Heeft iemand wellicht meer afleveringen van de Pre Historie. Altijd erg graag naar geluisterd. Alvast bedankt voor het eventueel uploaden!! Groet Ton H
Geplaatst 23 maart 20169 jr. Auteur Ik heb er nog twee opgenomen afgelopen week. Komen binnenkort online.
Geplaatst 25 maart 20169 jr. Ik heb nog een hele lading van de afgelopen 10 jaar. Mocht er interesse zijn, geef maar een seintje
Geplaatst 26 maart 20169 jr. Graag!! Ik heb er altijd op de zondagochtend met veel plezier (op de middengolf) naar geluisterd. Alvast erg bedankt!
Geplaatst 3 februari 20223 jr. ik heb een 41 uitzendingen op een Deezer playlist: https://deezer.page.link/HbtMwJ1DvZzVDfNX6 binnenkort volgen er nog een 100
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.