Geplaatst 9 april 20169 jr. Ik krijg een melding dat er tegelijk met de video schadelijke software wordt gedownload. Er blijkt een virus in te zitten. 9 april 20169 jr. bewerkt door Piet van der Vooren
Geplaatst 9 april 20169 jr. Mijn virusscanner van Eset geeft geen melding... Ik gebruik de Potplayer om het af te spelen. Bij een specifieke scan van de file krijg ik een file is clean melding. Â Â Â
Geplaatst 9 april 20169 jr. Windows Defender geeft aan dat er Trojan-virus in zit, en zet het bestand in quarantaine. Ook zijn vier programmaatjes ongevraagd op mijn pc geïnstalleerd. 9 april 20169 jr. bewerkt door Piet van der Vooren
Geplaatst 9 april 20169 jr. Het bestand is volgens Kaspersky schoon en heb er ook geen "bijvangst" meegekregen.  Vr gr Jan
Geplaatst 10 april 20169 jr. 20 uur geleden zei martinja: is al es over gesproken in een ander bericht  Beetje vaag  Voor alle zekerheid maar niet doen
Geplaatst 10 april 20169 jr. De video is schoon. Dan blijven er twee opties over: of een advertentie op Zippyshare of een overgevoelige antivirus programma.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.