Geplaatst 7 september 20169 jr. Sedert enige tijd gebruikt de NS in een wervend spotje de prachtige song I want you als ondersteunend muziekje, nou ja, gebruik, misbruik medunkt. Het gevoel bij deze song verdwijnt geheel in combi met die op te roepen feel good gevoelens voor de NS, Niet dat ik perse iets tegen de NS heb, die Dylan songs misbruik je gewoon niet. Er zijn ongetwijfeld meer voorbeelden, ik ben benieuwd wat nog meer genoemd kan worden in deze rubriek. Paul de Haan. < sinds 1-8-79 geen gebruik meer gemaakt van openbaar vervoer>
Geplaatst 7 september 20169 jr. Ik hoor persoonlijk liever Dylan of andere goede muziek in een reclame dan muziek waar ik niet van hou. Ik kan me bijvoorbeeld een reclame herinneren waarin het melodietje uit 'Max' van Paolo Conte zeer effectief werd gebruikt: Of, veel recenter, 'Welcome Home' van Radical Face: In beide gevallen ben ik trouwens vergeten waar die reclame over ging. De muziek blijft bij mij hangen, de commerciële boodschap niet. Ik reis trouwens nog altijd graag met de trein. Lekker een boekje lezen of de koptelefoon op met goede muziek, en dan een beetje naar het voorbijrazende landschap kijken. Tenzij er vertragingen zijn, natuurlijk, maar die heb je op de weg ook.
Geplaatst 8 september 20169 jr. Ik herinner me ook nog een plaat van Toots and the Maytals, vermoedelijk bij een autoreclame, geen idee welk merk. Overigens heeft mijn opmerking van het niet reizen met openbaar vervoer niets met het NS spotje te maken, het kwam even in de gedachten op. Paul de Haan
Geplaatst 9 september 20169 jr. Bedankt om dit te delen, ik kende het niet Mooie song en ook de muziek, het is eens wat anders Er is zoveel tegenwoordig. Ik hoor in de muziek de mannen het geluid een toets geven De zangeres en de heren te samen, ja het doet me wat Ik heb nu nog niet gecontroleerd uit welk jaar het komt Vriendelijke groeten Jean-Pierre
Geplaatst 10 september 20169 jr. 11 uur geleden zei Jean-Pierre De Zeerover: Citaat Ik heb nu nog niet gecontroleerd uit welk jaar het komt Vriendelijke groeten Jean-Pierre Uit 2005 Gr. Bob 10 september 20169 jr. bewerkt door Bob
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.