Spring naar bijdragen

Bob Dylan I want you en de NS


Gast

Aanbevolen berichten

Sedert enige tijd gebruikt de NS in een wervend spotje de prachtige song I want you als ondersteunend muziekje, nou ja, gebruik, misbruik medunkt.

Het gevoel bij deze song verdwijnt geheel in combi met die op te roepen feel good gevoelens voor de NS, Niet dat ik perse iets tegen de NS heb, die Dylan songs misbruik je gewoon niet.

Er zijn ongetwijfeld meer voorbeelden, ik ben benieuwd wat nog meer genoemd kan worden in deze rubriek.

 

Paul de Haan.

< sinds 1-8-79 geen gebruik meer gemaakt van openbaar vervoer>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoor persoonlijk liever Dylan of andere goede muziek in een reclame dan muziek waar ik niet van hou.

 

Ik kan me bijvoorbeeld een reclame herinneren waarin het melodietje uit 'Max' van Paolo Conte zeer effectief werd gebruikt:

 

Of, veel recenter, 'Welcome Home' van Radical Face:

 

 

In beide gevallen ben ik trouwens vergeten waar die reclame over ging. De muziek blijft bij mij hangen, de commerciële boodschap niet.

 

Ik reis trouwens nog altijd graag met de trein. Lekker een boekje lezen of de koptelefoon op met goede muziek, en dan een beetje naar het voorbijrazende landschap kijken. Tenzij er vertragingen zijn, natuurlijk, maar die heb je op de weg ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik herinner me ook nog een plaat van Toots and the Maytals, vermoedelijk bij een autoreclame, geen idee welk merk.

Overigens heeft mijn opmerking van het niet reizen met openbaar vervoer niets met het NS spotje te maken, het kwam even in de gedachten op.

 

Paul de Haan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt om dit te delen, ik kende het niet

Mooie song en ook de muziek, het is eens wat anders

Er is zoveel tegenwoordig.

Ik hoor in de muziek de mannen het geluid een toets geven

De zangeres en de heren te samen, ja het doet me wat

Ik heb nu nog niet gecontroleerd uit welk jaar het komt

 

Vriendelijke groeten

 

Jean-Pierre

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6415
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Gerard Groeneveld
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.