Geplaatst 5 januari 20179 jr. Auteur Nieuwe aanwinst door @ChrisH Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 6 januari 20179 jr. Auteur @ChrisH voorziet ons van ons dagelijkse portie Robbie Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 7 januari 20179 jr. 10 uur geleden zei henkjan2016: @ChrisH voorziet ons van ons dagelijkse portie Robbie Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren One Night Stenders van gisteravond, vrijdag 6 januari, staat er nu ook op. Tijdschema op NPO Radio 2 is aangepast. Rob zit nu van 22.00 tot 00.00 uur.
Geplaatst 7 januari 20179 jr. Auteur Helaas is mijn HD wederom onbruikbaar geworden Mijn (audio)-bijdrage zal even op een lager pitje komen te staan, omdat ik wederom overal een en ander vandaan moet plukken om mijn collectie weer up en running te krijgen. Staan allemaal op dvd's. Wel aanwezig dus, maar natuurlijk niet even snel over te zetten naar de nieuwe HD. Ik zal zeker de links naar de al beschikbare / nieuw aangevulde shows op de schijf voortzetten. Dus vanaf jullie kant: shows van Robbie blijven welkom!
Geplaatst 7 januari 20179 jr. 3 minuten geleden zei henkjan2016: Helaas is mijn HD wederom onbruikbaar geworden Mijn (audio)-bijdrage zal even op een lager pitje komen te staan, omdat ik wederom overal een en ander vandaan moet plukken om mijn collectie weer up en running te krijgen. Staan allemaal op dvd's. Wel aanwezig dus, maar natuurlijk niet even snel over te zetten naar de nieuwe HD. Ik zal zeker de links naar de al beschikbare / nieuw aangevulde shows op de schijf voortzetten. Dus vanaf jullie kant: shows van Robbie blijven welkom! Ja klote momenten zijn dat! Sterkte ermee!
Geplaatst 7 januari 20179 jr. Auteur Idd, Seagate is niet echt stabiel. Eigenlijk echt niet stabiel. Hier wel Robbie met One Night Stenders. Dank @ChrisH Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 7 januari 20179 jr. bewerkt door henkjan2016
Geplaatst 9 januari 20179 jr. Auteur Bonanza. Thanks to @ChrisH Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 10 januari 20179 jr. Auteur Mijn eigen schijf ligt dan wel plat, maar er is nog voorraad genoeg: Bron: @ChrisH Parallel Muziek Universum (Rob doet alleen laatste uur) Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Bron: @ChrisH Freakolympics Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Bron: ??? One Night Stenders Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Platenbonanza Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 11 januari 20179 jr. bewerkt door henkjan2016
Geplaatst 10 januari 20179 jr. 5 uur geleden zei henkjan2016: Mijn eigen schijf ligt dan wel plat, maar er is nog voorraad genoeg: Bron: ?? Parallel Muziek Universum (Rob doet alleen laatste uur) Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Bron: ?? Freakolympics Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Bron: ?? One Night Stenders Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Platenbonanza Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren PUP 33 en 192 was van mij!
Geplaatst 11 januari 20179 jr. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 11 januari 20179 jr. Auteur Platenbonanza 2017 Door @ChrisH Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 11 januari 20179 jr. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 13 januari 20179 jr. Auteur @ChrisH Platenbonanza Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren @ChrisH Vervolg Stenders Vroeg Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 13 januari 20179 jr. bewerkt door henkjan2016
Geplaatst 13 januari 20179 jr. Op 11-1-2017 om 21:35 zei Platenruiter: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren IK heb ook nog het nodige hiervan! Interesse?
Geplaatst 13 januari 20179 jr. Auteur Interesse zeker, maar ik heb er ook al veel. Ik laat je weten welke ik nog mis. Kan wel ff duren hoor, ivm de hdcrash
Geplaatst 15 januari 20179 jr. Auteur Further listening :-) dankzij @ChrisH Bonanza Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren One Night Stenders Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 16 januari 20179 jr. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 17 januari 20179 jr. Auteur Weer mogelijk gemaakt door @ChrisH Bonanza 2017 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio 555 (2010) --> Volgens mij Haiti Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 18 januari 20179 jr. 12 uur geleden zei henkjan2016: Weer mogelijk gemaakt door @ChrisH Bonanza 2017 Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio 555 (2010) --> Volgens mij Haiti Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Radio 555 heb ik ook geupload! 10 uur geleden zei Platenruiter: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Leuk!
Geplaatst 18 januari 20179 jr. Auteur @ChrisH Je staat erbij hoor ;-) Je had het al doorgegeven. Aardbeving Haiti is volgens mij de actie van 2010.
Geplaatst 18 januari 20179 jr. Auteur Wederom verder met Stenders Vroeg Aangeboden door @ChrisH Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 2005 Compleet 18 januari 20179 jr. bewerkt door henkjan2016
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.