Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Top 40 en tipparade 31 december 1966

Featured Replies

Geplaatst

We hebben de top 40 en tipparade van 31 december 1966 nog tegoed en aangezien volgend jaar 1967 aan de beurt is op de zaterdagmiddag én 31 december ook op een zaterdag valt, lijkt het mij eigenlijk logisch dat als "opwarmertje" die laatste lijst van 1966 nog mooi gedraaid en in beeld gebracht zou kunnen worden. De laatste top 40 van 1975 (die van de 27 december) wordt op 24 december uitgezonden, als het goed is. Ik vond 1975 zeker geen slecht muziekjaar, maar 1967 spreekt me toch nét even iets meer aan. Ik ben ook benieuwd hoe dat met de tipparade gaat. Op 15 juli 1967 werd de tipparade "officieel", maar er schijnt al een tijdje een lijstje in omloop te zijn geweest. Het blijft in ieder geval leuk en ik luister regelmatig. De oude muziek gaat nooit verloren en blijft altijd fijn om te beluisteren.

Geplaatst

Het in beeld brengen wordt wat lastig, maar de lijst der lijsten zouden we zomaar eens kunnen uitzenden. Of ook leuk, op zaterdag 31 december de Top 100 van 1975. We gaan het meemaken.

Geplaatst

Ok RobvW, wat jullie willen. Met het in beeld brengen bedoel ik dat de lijstjes (top 40 en tipparade) geplaatst worden. Met mij zullen er nog velen zijn die bv de tipparade van 31 december 1966 missen. De top 40 zelf is niet het probleem. Het kwam vorig jaar wat raar uit, omdat de lijst van 31 december 1966 niet kon worden uitgezonden, want dat was namelijk op 2 januari, maar daar zat de uitzending van de  eerste lijst van 1975 (4 januari 1975). En nu is het dus net andersom. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Zoals je al zei: we gaan het meemaken bij leven en welzijn.

• 1 month later...
Geplaatst

Heeft de top40- en tipparadelijst van 31 dec 1966 nog op die site gestaan? Ik heb het helaas net gemist.

Geplaatst

Hoi Fred,

Er is iets fout gegaan bij de opmaak in de drukkerij, hierdoor staat de positie dubbel vermeld. Dat maakt dit exemplaar direct extra uniek :) 

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.