Geplaatst 22 maart 20178 jr. Was Mark Dezzani ook dj op Radio Caroline in de jaren 80 ( staat mij zoiets bij ) ? Kwam dit opmerkelijk bericht tegen http://www.ad.nl/buitenland/italiaans-vorstendommetje-seborga-zoekt-nieuwe-prins~ae067a15/
Geplaatst 22 maart 20178 jr. Mark heeft nooit voor Caroline als offshore discjockey gewerkt. In 1976 keurde Italië een wet goed om radio en tv te privatiseren. Een ieder kon legaal een machtiging krijgen en een radiostation beginnen. Mark vertrok uit Engeland naar Seborga en werkte daar voor Nova radio en startte later Sunshine radio in Antibes. Hij huurde een appartement in Seborga en woont daar nog steeds. Mark heeft in de afgelopen dertig jaar ontzettend veel radiowerk gedaan, en is daarnaast journalist en tv producent. Hij heeft tot op de dag van vandaag nog eeuwig spijt dat hij nooit aan boord heeft gezeten. Veel radio Caroline discjockey's werkten ook in Italië en Frankrijk en vroegen of hij niet op zee programma's wilde maken. Dezzani was teveel met zijn eigen station bezig(Sunshine radio) en durfde dat niet op te geven voor het 'onzekere' radio Caroline. Ik woon op een uur rijden van hem en we zien elkaar een paar keer per jaar. Zijn vriendin Melinda werkte als kok op een luxe jacht en heeft de eerste baan in Frankrijk voor mijn vrouw bezorgd. De eigenaar zocht namelijk een stewardess. We waren net een dag in Antibes. Een heuse droomstart in een vreemd land. Salut Leendert
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.