Spring naar bijdragen

Radio Mi Amigo


Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei Offshoreradio Mi Amigo:

 

Please login or register to see this link.                                           Mi Amigo 00 00 00 1500 - 1600 Haike Dubois op 319 Persoonlijke Top 10 Tape Nr. 349

 

Op de 30e dag van de maand van 07:00 tot 08:00 uur volgens tapenummer: Bron: Please login or register to see this link.

 

Als je luistert hoor je tape 249, dat is op de 21e.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mi-Amigo - 19780310 - 1309-1405 - Herman De Graaf - Baken 16

 

Zou bovenstaande datum dan kloppen?

Ik hoorde 10 maart vernoemen bij een plaataanvraag

Ik begrijp wel niet de juiste datum voor Tape 249

 

Vriendelijke groeten, Jean-Pierre

--------------------------------------------

Vraag van Phillipe:

zijn er nog mensen die de programma's hebben van Radio Caroline 15 03 1980 - en Hugo Degroot & Peter Devries hun laatste uurtjes vanop de Mv zou ook van 15 03 1980 zijn

 

Deze programma's werden door mij opgenomen in Oostduinkerke Belgie, 2,5 km ongeveer van de Noordzee

Volgens mij zijn ze ter beschikking gesteld geweest aan de Downloadclub die de banden digitaiseerde

Veel mensen zijn volgens mij inmiddels in bezit ervan via denk ik, ook Internetcafé , Downloadclub en misschien op de Golden Radio club server aangeboden geweest

Ik zit samen met Martinja in de Golden Radio Club die hier nu ook veel diverse programma's ter beschikking gesteld

Waar mijn digitale opnames zich bevinden op mijn tientallen schijven weet ik niet

ik kan je voorlopig of niet helpen door mijn ziekte en andere redenen

Ben al blij dat ik een paar dagen redelijk kan funcioneren na heel het jaar voortdurende gewijzigde aanvallen  door mijn ziekte, soms was ik met overleven bezig

Ik neem aan dat iemand van de vele mensen die het gedownload hebben de afgelopen jaren je verder kunnen helpen

Ik heb een grote collectie van Radio Caroline vanaf de NL service 1979-1980

Die zwerven dus rond

ik denk dat mijn laatste opname op band op 17031980 was

Het kan dat ik nog opnam op cassette erna
Ik vaarde op onze vissersboot N.723 Pallieter uit Nieuwpoort.en was dus thuis 15032017

Zodoende de programma's kunnen opnemen toen op band wat u zoekt

 

Vriendelijke groeten, Jean-Pierre

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6410
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ljf
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.