Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Hallo vrienden, ik ben op zoek naar radio opnames van periode 2007-2010 van radio 538 maar ook andere pop zenders van toen.

Featured Replies

Geplaatst

ik heb vroeger toen ik nog een kleine jongen was een paar bandjes opgenomen en dat vind ik altijd fijn om terug te luisteren maar het is niet echt goed opgenomen hier is een voorbeeld. 

Nu ben ik op zoek naar wat beter een volledigere opnamen om gewoon te kunnen luisteren in de auto oid, het liefst van rond 2008/2009 met reklame en alles er bij dat zou tof zijn.

GR,

Voor de mensen die geintreseerd zijn heb ik een paar geupload maar verwacht er niet te veel :s van https://www.dropbox.com/sh/juboaxppo8yet8i/AAB83tUxQURkVVBGWS2-ekooa?dl=0

bewerkt door Goudvissen98

Geplaatst
  • Auteur

Ik vind dat heel tof om te horen.

ik heb verder top 100 ook gedownload van 2000 tot 2010 dat is ook zeer mooi! Ik hoop dat er nog meer te vinden is.

bewerkt door Goudvissen98

• 2 weeks later...
Geplaatst
  • Auteur

Heeft u misschien of iemand anders nog opnames die gedeeld mogen worden? het zou ook tof zijn een dag van de zomer. van 2008/2009 maar als het in de buurt is is het ook welkom. 

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.