Geplaatst 7 september 20178 jr. Goede nacht aan de nachtraven onder ons .... Heeft iemand soms deze van 1960 aub Alvast bedankt !!!!!
Geplaatst 19 augustus 20196 jr. Helaas zijn alle links niet meer bestaand. Was ook wel te verwachten na 2 jaar. Heeft iemand nog wat in zijnhaar archief ?? Grtz
Geplaatst 19 augustus 20196 jr. 1 uur geleden zei Dutchmale: Helaas zijn alle links niet meer bestaand. Was ook wel te verwachten na 2 jaar. Heeft iemand nog wat in zijnhaar archief ?? Grtz Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 25 april 20215 jr. Op 23-8-2017 om 17:09 zei Theo Jansen: Met dank aan Ivanhoe (en met zijn goedvinden) is hierbij de complete top 100 van 1959 zoals deze door de TROS werd uitgezonden in 1985. Ik had hem wel maar miste de laatste 7 of 8 nummers... Nu is ie compleet. Het is 1 groot bestand van ruim 6,5 uur Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Groeten Theo Hallo Theo.... lang geleden. Hopelijk alles goed. Ik heb één groot probleem... Ik had dit uniek muziekdocument opgeslagen op een externe harde schijf..... en deze is nu gecrasht en ben dus alles kwijt. Kan jij me op de één of andere manier helpen aub. Zoals je weet betekende dit voor mij heel veel. Mvg Ivan
Geplaatst 25 april 20215 jr. De Top100 van 1959 TROS Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren met dank aan Theo Jansen gr jan V
Geplaatst 25 april 20215 jr. 3 uur geleden zei jan V: De Top100 van 1959 TROS Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren met dank aan Theo Jansen gr jan V Ontzettend bedankt Jan !!!! Zo gelukkig dat ik dat tenminste terug heb.!!!!! Vriendelijk groeten Ivan
Geplaatst 25 april 20215 jr. 3 uur geleden zei Theo Jansen: Al opgelost lees ik 😄 Idd Theo bedankt 🙂 super blij !!!! Groetjes uit België.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.