Geplaatst 1 november 20178 jr. Heeft er iemand de top 40 uitzending van 15 oktober 2017 (waar de lijst uit 1986 centraal stond) bewaard ?
Geplaatst 2 november 20178 jr. Plus de afleveringen van zaterdag 14 en 28 oktober? De klad zit er dit jaar een beetje in en ik heb na 7 jaar prima wekelijkse levering geen idee waarom .... Greetz, Everton
Geplaatst 3 november 20178 jr. Klopt Everton, ik sluit me bij jou aan. vr.gr Geert http://stichtingskopjeharkstede.nl/drive-in-show/
Geplaatst 7 november 20178 jr. Het begint me een beetje te irriteren dat er werkelijk geen enkele reactie komt, tenminste dat bespeur ik bij mezelf. We missen ineens "zomaar" drie weken NatZatMidGeb. Er wordt netjes gevraagd naar de oorzaak en niemand neemt de moeite om te reageren????? Betekent dit het einde van het wekelijks aanbieden???? Zo ja, waarom? Tijdgebrek? Desinteresse? Te weinig downloads (lijkt me niet)? Het zou wenselijk zijn als iemand de moeite neemt te antwoorden. Het lijkt er niet meer op dat er sprake is van een (welverdiend) weekje vakantie van Peter Vrakking. Gaarne een reactie, van wie dan ook. NB. Medeliefhebbers van de NatZatMidGeb, jullie mogen je ook best laten horen! Greetz, Everton
Geplaatst 7 november 20178 jr. 12 minuten geleden zei Everton: Het begint me een beetje te irriteren Wat een vreemde toon sla jij aan. Het is een hobby, toch? Het is leuk als iemand iets aanbiedt, maar je hebt nergens 'recht' op. Als je de aanbieders niet persoonlijk kent, kun je ook niet weten welke persoonlijke omstandigheden een rol spelen. Niemand is verplicht zich daarvoor te verantwoorden.
Geplaatst 7 november 20178 jr. Paul, ik vraag gewoon om een reactie. Je mag toch vragen naar iets dat jarenlang wekelijks gewoonte is geworden en uit het niets ineens lijkt op te houden? In de loop der jaren is er van mij ook veel materiaal aangeboden. Ja, wellicht meen ik daaruit recht van spreken te hebben. Primair vraag ik niet eens zozeer om voortzetting, maar om een reactie. Dat de eerste de beste reactie dan weer uit het moraalriddercircuit komt, vind ik unfair en daarmee doe je mij en overige liefhebbers te kort. NB. Dit is mijn eerste en tevens laatste reactie op reacties van moraalridders. Dit ter voorkoming dat Vincent de stekker uit een onnodige discussie moet gaan trekken. Greetz, Everton
Geplaatst 7 november 20178 jr. *zucht* Er kan best een reden zijn waarom er niet direct gereageerd wordt. Ik weet het niet, jij weet het ook niet, dus geduld hebben. Heb je dat niet, dan is er nog het alternatief om een streamripper te installeren en het zelf op te nemen. Dan ben je van niemand afhankelijk en zijn dit soort discussies overbodig.
Geplaatst 7 november 20178 jr. 10 uur geleden zei Everton: Paul, ik vraag gewoon om een reactie. Je mag toch vragen naar iets dat jarenlang wekelijks gewoonte is geworden en uit het niets ineens lijkt op te houden? In de loop der jaren is er van mij ook veel materiaal aangeboden. Ja, wellicht meen ik daaruit recht van spreken te hebben. Primair vraag ik niet eens zozeer om voortzetting, maar om een reactie. Dat de eerste de beste reactie dan weer uit het moraalriddercircuit komt, vind ik unfair en daarmee doe je mij en overige liefhebbers te kort. NB. Dit is mijn eerste en tevens laatste reactie op reacties van moraalridders. Dit ter voorkoming dat Vincent de stekker uit een onnodige discussie moet gaan trekken. Greetz, Everton Je bent wat ongenuanceerd Everton. Ik vind de reactie van Paul vrij normaal. 7 november 20178 jr. bewerkt door Albatrosstudio
Geplaatst 8 november 20178 jr. Geachte downloaders, van het weekend van 14 op 15 oktober heb ik geen opnames, ik was heerlijk van de laatste zon aan het genieten in Zuid Limburg. Ik heb wel de opnames van 28 Oktober. Ik wil wel even reageren op Everton, na 12 jaar podcasts aanbieden (Mi Amigo 192 en Extra Gold) snap ik dat ik je verwent hebt. Maar om dan zo te reageren met "de klad" en "ik meen het recht van spreken te hebben" vind ik een beetje overtrokken en zeker niet op zijn plaats. Ik ben niemand enige verantwoording verschuldigd en zeker jou niet. 8 november 20178 jr. bewerkt door Peter Vrakking
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.