Geplaatst 23 november 20178 jr. NoordzeeFM-20030602-0830-1000-Gordon Opname uit het archief van Ton van Draanen
Geplaatst 3 augustus 20215 jr. *) hier staat de opname nog een keer! Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren groet, Hans
Geplaatst 3 augustus 20215 jr. Bepaal jij in hoeverre het hier de verkeerde kant op gaat? Enerzijds zeg je begrip te hebben dat... tenzij.
Geplaatst 3 augustus 20215 jr. 6 hours ago, Hans Hendriks said: *) hier staat de opname nog een keer! Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren groet, Hans Bedankt Hans! 3 hours ago, Peter van Odekerke said: Ik waardeer het aanbod van oude radio programma's in de spreekgroep over radio. Heb begrip voor mensen die bijvoorbeeld een opname van Barend Barendse van de NCRV < met belletje> terug willen horen. In mijn voormalige woongebied Zuid Limburg konden we gelukkig uitwijken naar de BRT of WDR< Zie ik nooit in de aanbieding alhier>. Maar als in deze spreekgroep zelf programma's van dhr Gorden worden aangevraagd dan vrees ik dat het in deze groep helemaal de verkeerde kant op gaat. Het was onderdeel van mijn jeugd, geen kwalificatie of iets goed of slecht is, gewoon leuk om een stukje van te hebben in het archief. Hij heeft ook een tijd op 538 programma gemaakt. Jammer dat je er zo een kwalificatie aan geeft.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.