Geplaatst 14 januari 20187 jr. Gelukkig maar . Presentatie van de top 40 doe je overigens helemaal goed. Elke week weer een feest om naar te luisteren.
Geplaatst 14 januari 20187 jr. Hai Rob, Hebben jullie, gelet op de toename van de tijdsduur van singles, er wel eens over nagedacht om de verhouding Top 40 en Tipparade om te zetten in pakweg 2,5 om 1,5 uur? 40 singles in twee uur gaat zo langzamerhand wat knellen, lijkt me. Greetz, Everton
Geplaatst 14 januari 20187 jr. Dag Everton, dan zouden we weer terug gaan naar een ouder schema, waarbij Thimon 1/2 uur heeft. Dat is zeer ongewenst. Beter na 1968 om te schakelen voor een vol uur. Zal het voorstellen aan de baas (en gelukkig kunnen we nu legaal Heintje en aanverwanten klein beetje inkorten).
Geplaatst 14 januari 20187 jr. Dat laatste is in de huidige opzet wel een prettige bijkomstigheid, Rob, ware het niet dat ik een die-hard Heintjefan ben....of neen, toch maar niet. Succes van de zomer met 7 minuten Richard Harris en Mac Arthur Park. Dan kun je Heintje helemaal wel schrappen, maar die staat er toch veel te lang in met zijn Schloss. Greetz, Everton
Geplaatst 14 januari 20187 jr. 6 uur geleden zei robvw192: Ik zou niet durven in deze genderovergefrustreerde samenleving In een gedeelte van Limburg zeggen ze al jaren "het" als het over een vrouw gaat. Ik heb dat altijd denigrerend gevonden, maar dat terzijde.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.