Geplaatst 16 januari 20187 jr. VeronicaFM-20000707-0700-1500-RobertFeller-JanPaparazzi-WouterVanDerGoes-GijsStaverman-DeVeronicaFmOchtendkroeg-Top100Countdown
Geplaatst 16 januari 20187 jr. ge bezit veel van Veronica fm tino ik heb er praktische niks van op genomen des tijds omdat ik serieus verkeerde
Geplaatst 16 januari 20187 jr. dat kon ik niet, omdat de afstand van thuis naar lief te groot was bleef ik bij haar slapen en ik woon in belgie, dus ik was beter voorzien thuis dan bij lief kon je Veronica fm op de kabel hebben toen
Geplaatst 16 januari 20187 jr. Ik mocht niet bij haar blijven slapen van haar moeder dus ik kon gewoon de revoxen op tijd laten draaien.
Geplaatst 16 januari 20187 jr. Auteur Tot nu toe is er volgens mij geen enkele moeder geweest die het op prijs stelde dat ik bij/met haar dochter sliep. Waarschijnlijk hoort dat zo, tot op de dag van vandaag is er geen enkele vrouw die mijn (zware) interesse heeft die de goedkeuring van mijn moeder kan wegdragen. Ik blijf dus noodgedwongen doorpielen met cassettes en banden.
Geplaatst 16 januari 20187 jr. En nog eentje van deze dag: "VeronicaFM-20000707-DennisVerheugd-Hotline.mp3" https://pixeldra.in/u/UYslx_ Bron: internetradiocafe Wim
Geplaatst 16 januari 20187 jr. geweldig laat die airchecks maar komen dan kan ik ook een idee krijgen hoe het die tijd klonk Ze wouden zo graag alleen verder op fm ik vind het wel spijtig dat alfred zo vroeg is heen gegaan want die maakte toch voor de helft hoe Veronica klonk
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.