Geplaatst 16 januari 20187 jr. Van de week kocht ik het prachtige Veronica boek van Hans Beckers. Ik laat me steeds mee trekken in die sfeer van het boek. Wat me opeens weer enorm fascineert zijn de foto s van de periode dat Veronica ging uitzenden vanaf de Mi Amigo. Opeens herinner ik me de woorden van Oom Bull van het grote Oom Bull Interview waarin hij vertelt hoe Ronan O' Rahilly hem zijn schip aanbood en zei :" Je moet er wel wat aan doen want onderhoud heb ik er nooit aan gepleegd" En toen begon een korte periode waarin de Veronica mensen aan boord van de Mi Amigo van alles op gingen knappen. Wat werd er eigenijk allemaal verbeterd? Wat voor onderdelen van zender en studio kregen een opknap beurt? Ook vraag ik me af wat nog beschikbaar is van Veronica opnamen vanaf het Caroline schip op 259. En dan keer ik weer terug naar het heerlijke boek van Hans Becker en zie de Mi Amigo vanaf de Ger-Anna met een afgebroken mast en een nood mast. Eigenlijk een korte maar hele interessante periode die mijn twee favoriete radiostations verbond.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.