Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

17022018 top 40 en tipparade 17 februari 1968

Featured Replies

Geplaatst

Gisterenmiddag in het zonnetje genoten van de Top 40 vanuit het 192/Demis Roussos museum. Het gaf de uitzending net even wat extra's. Leuk ook bijna alles van vinyl (enkel alleen een hoesje speelt wat moeilijk af :lol:)

Had nog even overwogen om vorige week de opnames bij te wonen maar toen moest ik denken aan het al oude gezegde "je moet je helden niet willen ontmoeten" dus wijselijk thuis gebleven ;)

Verder blijf ik zitten met het beeld van die uitgeholde schildpad, kan me er niks bij voorstellen.:s

En eh... "unchained melody" ken ik ook van de Righteous Brothers :cool:

Geplaatst

1 ding is zeker Armand, de uitzending is niet als achtergrondgeluid aan je voorbijgegaan. Check eens een willekeurige plaat van Oscar Harris (Honey Coney of zo), duidelijk een schilpad. Denk ik. Misschien. 

En ja, dat hoesje, daar baal ik nu nog van :)

Groeten

Rob

Geplaatst

Ben even op zoek gegaan naar een filmpje over uitgeholde schildpadden als instrument en moet zeggen dat het niet eens gek klinkt :D

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.