Spring naar bijdragen
Ton de Groot

17022018 top 40 en tipparade 17 februari 1968

Aanbevolen berichten

Gisterenmiddag in het zonnetje genoten van de Top 40 vanuit het 192/Demis Roussos museum. Het gaf de uitzending net even wat extra's. Leuk ook bijna alles van vinyl (enkel alleen een hoesje speelt wat moeilijk af :lol:)

Had nog even overwogen om vorige week de opnames bij te wonen maar toen moest ik denken aan het al oude gezegde "je moet je helden niet willen ontmoeten" dus wijselijk thuis gebleven ;)

Verder blijf ik zitten met het beeld van die uitgeholde schildpad, kan me er niks bij voorstellen.:s

En eh... "unchained melody" ken ik ook van de Righteous Brothers :cool:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

1 ding is zeker Armand, de uitzending is niet als achtergrondgeluid aan je voorbijgegaan. Check eens een willekeurige plaat van Oscar Harris (Honey Coney of zo), duidelijk een schilpad. Denk ik. Misschien. 

En ja, dat hoesje, daar baal ik nu nog van :)

Groeten

Rob

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ben even op zoek gegaan naar een filmpje over uitgeholde schildpadden als instrument en moet zeggen dat het niet eens gek klinkt :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze site ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid, en We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat.