Geplaatst 28 februari 20187 jr. Zo kom je nog eens leuke singles tegen voor en paar centen, Jane Birkin met Black.....White. Nu even de vraag deze had Ad in de ABBT altijd een mooie knip versie van dit nummer,is die beschikbaar?( en wil die delen) Gr Mart
Geplaatst 28 februari 20187 jr. Je weet toch wel dat het origineel van de Britse band Fields was, Mart? Als componist bij Jane Birkin zie ik ene P. Bachelet. Ik vraag me af of het trio van Fields ooit enige royalty's heeft gevangen. 28 februari 20187 jr. bewerkt door Paul
Geplaatst 28 februari 20187 jr. Auteur Tuurlijk, ken ik deze versie Paul,nou moet ik ook eerlijk zijn, deze versie was mijn totaal ontschoten,ik heb hem zelf op cd staan.........is de leeftijd zullen dan maar zeggen, Bedankt Paul.
Geplaatst 28 februari 20187 jr. Wel leuk dat je die versie van Jane Birkin hebt gevonden. Voor zulke dingen struin ik altijd graag tweedehands winkeltjes af.
Geplaatst 28 februari 20187 jr. 8 uur geleden zei Paul: Als componist bij Jane Birkin zie ik ene P. Bachelet. Ik vraag me af of het trio van Fields ooit enige royalty's heeft gevangen. Reken maar van "non". Kende Fields uiteraard (ABTT), maar deze niet. Leuk!
Geplaatst 28 februari 20187 jr. 2 uur geleden zei Tino: Reken maar van "non". Dat lijkt mij ook niet, nee. 'Moi non plus.' 28 februari 20187 jr. bewerkt door Paul
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.