Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

90s Rotterdam

Featured Replies

Geplaatst

Weet je misschien wat dit precies voor opname is Martin ? Ken enkel een Radio Entertainer uit Leiden. In iedergeval weer bedankt voor het delen, top ! 

Geplaatst
  • Auteur

Nee totaal geen gegevens :( - maar die Radio Entertainer die houd je nog van me tegoed - mogelijk volgende week zaterdag

• 2 weeks later...
Geplaatst

Nee totaal geen gegevens  - maar die Radio Entertainer die houd je nog van me tegoed - mogelijk volgende week zaterdag

Heel graag Martin ! Had al eens contact met oud medewerker van de Leidse Entertainer, blijkt nog oude banden te hebben liggen maar jammergenoeg geen tijd om het te digitaliseren :(

Geplaatst

Ik heb uiteraard ook al aangeboden de oude banden om te zetten naar een digitaal bestandje, maar helaas :( Zo zijn er nog heel wat mensen met originele opnames/jingles etc. op band wat nu in een kast op zolder langzaam staat te vergaan, zonde ! 

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.