Geplaatst 21 juni 20187 jr. Tot op heden heb ik nooit enig probleem ondervonden met het downloaden via Pixeldra. Tot nu. Het is onmogelijk geworden om ook maar één download binnen te halen. Iemand dergelijk probleem ook ondervonden ? En nog beter : een oplossing hiervoor ? Met zeezendergroet Danny
Geplaatst 21 juni 20187 jr. 6 minuten geleden zei Danny G: Tot op heden heb ik nooit enig probleem ondervonden met het downloaden via Pixeldra. Tot nu. Het is onmogelijk geworden om ook maar één download binnen te halen. Iemand dergelijk probleem ook ondervonden ? En nog beter : een oplossing hiervoor ? Met zeezendergroet Danny Raar, pasgeleden nog kunnen downloaden. Kun je nog wel afspelen? Als je kunt afspelen dan kun je sowieso met een stream recorder (realtime dat wel, dus duurt een stuk langer) opnemen...
Geplaatst 21 juni 20187 jr. Auteur Neen Theo, ik krijg deze melding te zien : Some Error occured Either you made a mistake, or I made a mistake. Anyway, there's nothing to see here, so you'll have to head over to the index page. Bye! ==>> Het lijkt erop alsof de betreffende uploads verwijderd zijn. En dit dus voor alle links die k vind van pixeldra. Danny G. 21 juni 20187 jr. bewerkt door Danny G
Geplaatst 21 juni 20187 jr. Welke browser gebruik je? en heb je het via een andere browser geprobeerd?
Geplaatst 21 juni 20187 jr. Auteur Firexow naar alle tevredenheid en ook geprobeerd met opera. Tot op heden nog nooit enig probleem met beide ondervonden tot nu dus..
Geplaatst 21 juni 20187 jr. Dit is al een keer eerder gebeurd. De maker van Pxieldrain leest hier mee, dus gaat wel goed komen. Gewoon geduld hebben.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.