Geplaatst 4 augustus 20187 jr. Het wordt allemaal steeds mooier...nog steeds geen lijstjes ververst, terwijl de top 40 al geweest is en dan de tipparade die helemaal de mist in gaat, omdat het eerste uur herhaald wordt. Dan moet ik dat straks maar zelf draaien, want de muziek die heb ik wel. Maar ik vind het juist altijd leuk vanwege de presentatie. Maar niet dus vandaag. Ik hoop in ieder geval dat het (tip)lijstje alsnog snel geplaatst wordt, want ik verzamel deze lijstjes. Het ziet er veel mooier uit als die lijstjes in dat blauwe boekje. Op 12 september 2020 is het klokje rond, dat is de laatste datum, waarop 50 jaar eerder nog geen tipparade werd afgedrukt voor de consument. Voor de platenhandel was er wel zo'n lijstje vanaf 11 april 1970.
Geplaatst 4 augustus 20187 jr. Ik heb alle heren op hun kop gegeven. Maar ja, zaten allemaal op die boot in Amsterdam. Of zo,
Geplaatst 4 augustus 20187 jr. Mijn dank is groot. Kunnen ze nog even op die boot blijven. Als ze volgende week zaterdag maar weer op tijd terug zijn. Fijn weekend en draai ze met 1978 zometeen.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.