Spring naar bijdragen
David Peeters

3FM archief - Zoëyzo (BNN) afleveringen

Aanbevolen berichten

Zoëyzo - Eddy Zoëy en Tessel van der Lugt - 04/09/2006 [16.00-19.00]

De eerste 'Coen en Sander Show' werd uitgesteld omdat Coen op het punt stond om vader te worden, als tussenfase werd 'Zoëyzo' als avondshow uitgezonden i.p.v. de normale weekendeditie.

Inhoud:

Verzoekjes, Lex op pad, Eddy's-bel-kwel-spel, Eddy speelt met zijn elektrische gitaar door bekende nummers in Gitaarmuziek (Jan Smit - Als De Morgen Is Gekomen), doe je idool na in de 'Eddy Zoëy imitatie showie', bellen met Sophie Hilbrand, 'Sterren Op het Ijs' met Bart Spring In 't Veld, het 'Waanzin-spel'.

Please login or register to see this link.

bewerkt door David Peeters
  • Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zoëyzo - Eddy Zoëy en Tessel van der Lugt - 05/09/2006 [16.00-19.00]

Met verzoekjes, doe je idool (Pink) na in de Eddy Zoëy imitatie showie, Jan Smit zingt live in de studio 'Als De Morgen Is Gekomen' terwijl Eddy meespeelt op zijn elektrische gitaar, aan telefoon Kathelijn Brouwers van Holland's Next Topmodel, Lucille Werner over de vernieuwde versie van Lingo, de Serenade van Eddy, Sterren op het Ijs met acteur/zanger Jon Karthaus.

• Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zoëyzo - Eddy Zoëy en Tessel van der Lugt - 06/09/2006 [16.00-19.00]

Met verzoekjes, 'Gitaarmuziek' op Toppertje van Guillermo & Tropical Danny, bellen met Hendrik Jan Lovink, doe je idool (Pink) na voor concertkaarten, iemand aan telefoon beetnemen met de gele en roze kliko's, een liedje met een stofzuiger doen, Sterren op het ijs met zanger Barry (Harry Glotzbach).

• Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zoëyzo - Eddy Zoëy en Tessel van der Lugt - 07/09/2006 [16.00-19.00]

Met verzoekjes, bellen met Nikki Plessen van TMF, 'Gitaarmuziek' op 'Till West - Same Man', bellen met astronaut André Kuipers, doe je idool (Pink) na voor concertkaarten, de serenade van Eddy, 'Sterren op het ijs' met zanger Harm, het lettergrepen-spel.

• Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

08/09/2006 [16.00-18.00] Zoëyzo - Eddy Zoëy en Tessel van der Lugt

Finale van 'Sterren op het ijs' (met de billen het langst op ijs zitten), Paul Rabbering nog in de studio met trompet, Verzoekjes, 'Gitaarmuziek' op Mylo vs Miami Sound Machine - Doctor Pressure), doe je idool na voor een meet-and-greet met Pink.

bewerkt door David Peeters
  • Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

09/09/2006 [12.00-15.00] Zoëyzo - Paul Rabbering en Tessel van der Lugt

Paul vervangt Eddy die een dagje vrij had. Verzoekjes, redenen om blij te zijn, 'Gitaarmuziek' met Jan Smit - Als De Morgen Is Gekomen, 'Toontje Hoger, Toontje Lager' spel, 'Zeg eens euh'-spel, kaarten voor '3FM Talent' Seven.

• Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

10/09/2006 [12.00-15.00] Zoëyzo - Eddy Zoëy en Tessel van der Lugt

Met verzoekjes, het lettergrepen-spel, 'Gitaarmuziek' op Toppertje, de serenade van Eddy, Joost mag het weten (bellen met moeilijke vragen naar een Joost), doe je idool (Postmen) na voor concertkaarten, onoplosbare mysteries.

• Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

16/09/2006 [12.00-15.00] Zoëyzo - Eddy Zoëy en Tessel van der Lugt

Met verzoekjes, redenen om blij te zijn, 'Gitaarmuziek' op Dance4Life van DJ Tiësto ft. Maxi Jazz, Eddy vertaalt een liedje, doe een cowboy na voor dvd + cd van Brokeback Mountain, een onoplosbaar mysterie, bellen met een allochtoon.

• Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

17/09/2006 [12.00-15.00] Zoëyzo - Eddy Zoëy en Tessel van der Lugt

Met verzoekjes, het lettergrepen-spel, 'Gitaarmuziek' op Ferry Corsten, de serenade van Eddy, doe een cowboy na voor dvd + cd van Brokeback Mountain, bellen met Tiny Langeveld op het WK Touwtrekken, de kapotte cd-speler.

• Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

23/09/2006 [12.00-15.00] Zoëyzo - Eddy Zoëy en Tessel van der Lugt

Met verzoekjes, redenen om blij te zijn, 'Gitaarmuziek' op Sexy Back van Justin Timberlake, Eddy vertaalt een liedje, win FIFA 07 en maak kans op gamen met The Sheer, Tessel heeft een stalker via de studio-webcam, inburgeringscursus doen met een allochtoon.

• Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

24/09/2006 [12.00-15.00] Zoëyzo - Eddy Zoëy en Tessel van der Lugt

Met verzoekjes, het lettergrepen-spel, de serenade van Eddy voor een huwelijksaanzoek, 'Gitaarmuziek' op World Hold On van Bob Sinclair, bellen met een allochtoon, win FIFA 07 en maak kans op gamen met The Sheer, bellen met voetballer Karim Bridji van Heracles over de ramadan, het 'Waanzin-spel'.

• Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

30/09/2006 [12.00-15.00] Zoëyzo - Eddy Zoëy en Tessel van der Lugt

Met '90s verzoekjes, redenen om blij te zien, 'Gitaarmuziek' op Rudebox van Robbie Williams, Eddy vertaalt een liedje, doe je idool (Lily Allen) na voor concertkaarten, het Waanzin-spel, inburgeringscursus doen met een allochtoon.

• Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

01/10/2006 [12.00-15.00] Zoëyzo - Eddy Zoëy en Tessel van der Lugt

Zoëyzo is 1 jaar maar het verjaardagsfeest loopt niet zoals gepland.

Met 90's verzoekjes, het lettergrepen-spel, 'Gitaarmuziek' op Rock With You van Basto en You've Got The Love van The Source, de serenade van Eddy, Joost Mag Het Weten, doe je idool (Lily Allen) na voor concertkaarten, als verrassing voor Eddy komt Roel van Velzen langs en hij speelt verzoekjes van de luisteraars + Baby Get Higher.

• Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

07/10/2006 [12.00-15.00] Zoëyzo - Eddy Zoëy en Tessel van der Lugt

'90s Request uitzending: met verzoekjes, redenen om blij te zijn, 'Gitaarmuziek' op The Launch van DJ Jean, Eddy vertaalt een liedje, herken een '90s intro, het Waanzin-spel en bellen met een allochtoon.

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

• Doneer

Ondersteun Radiotrefpunt en Radio Erfgoed.

Wij waarderen elke donatie!

Donate Sidebar by DevFuse
  • Onlangs hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

• Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      3611
    • Meest online
      2923

Nieuwste lid
    docentmuzned

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze site ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid, en We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat.