Geplaatst 30 december 20186 jr. Wellicht een rare vraag voor dit platform maar ik ben nog op zoek naar de NOS uitzendingen "Over de doden" uit 2010, 2012 en 2013. Heeft iemand deze toevallig in M4V-formaat en wil deze beschikbaar stellen? Alvast veel dank! Gr. Arnee
Geplaatst 30 december 20186 jr. Ja ben ik ook in geinteresseerd. Jouw vraag impliceert wel dat je al een aantal van afleveringen hebt van andere jaartallen. Zo ja dan neem ik die graag van je over. en als iemand het in een ander formaat heeft is dat ook goed, ik zet ze graag voor Arnee naar M4V (dat is de wens lees ik). 30 december 20186 jr. bewerkt door Theo Jansen
Geplaatst 30 december 20186 jr. Auteur Dat klopt, Theo. Ik heb gewoon gegoogled op 'Over de doden (+ jaartal) (of de 'opvolger': Uit het leven). Zet de (NOS-) link in www.downloadgemist.nl (een converter) en een kind kan de was doen :).....heel eenvoudig.... Alleen de afleveringen uit 2010 (start van dit programma), 2012 en 2013 kon ik helaas niet meer op internet vinden.....
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.