Geplaatst 9 mei 20196 jr. Ik wil niet als een zeikerd over komen (maar dat ben ik natuurlijk wel ) maar ik hoor nu al 4 dagen achter elkaar als ik inschakel op 192 de herhaling van het programma Playback met als hoogtepunt het tweede uur twee keer achter elkaar. Nu vind ik Playback een leuk programma en luister het vaak via de "terugluisteren voor leden" speler. Maar nu is het wel een beetje teveel van het goede Mijn vraag is dan ook of dit opzet is of dat iemand per ongeluk de repeat knop heeft ingedrukt.
Geplaatst 10 mei 20196 jr. Auteur Schakel net in en je raadt het al..... Leest er hier niemand mee van de stichting Norderney ?
Geplaatst 10 mei 20196 jr. Auteur En nog maar een keer, man man man. Is het niet een idee om bijvoorbeeld 'Nederbeat' eens een keer overdag te herhalen ? Ipv het tweede uur van playback tot vervelens toe te herhalen.
Geplaatst 11 mei 20196 jr. Auteur En ja hoor zaterdag om 09:45 word het tweede uur nog even ingestart. Wat een slaapkoppen....... Het zal wel. Welterusten 192 radio. 11 mei 20196 jr. bewerkt door Armand
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.