Geplaatst 4 juni 20196 jr. Ferry Maat gebruikte jaren geleden in z'n ochtendprogramma op Radio 2 jingles waarin de tijd van dat moment (tijdstip dus) werd gezongen. Heel verrassend en grappig eigenlijk. Heeft iemand een paar van deze jingles in zijn/haar bezit? Alleen maar voor "de heb"... Dank!
Geplaatst 6 juni 20196 jr. Hallo Beck0011, Was het gezongen in het Nederlands of Engels? Ik heb de Engelse. Ik geloof dat het van Pams was. Laat even weten. Dyo Aussieland
Geplaatst 6 juni 20196 jr. Auteur Hoi Dyo, Ā Het was in het Nederlands gezongen. Maar de Engelse lijken me ook leuk.. Ā grt
Geplaatst 6 juni 20196 jr. 27 minuten geleden zei beck0011: Hoi Dyo, Ā Het was in het Nederlands gezongen. Maar de Engelse lijken me ook leuk.. Ā grt Ā Ja die waren ook wel aardig ooit gebruikt by radio stations in Sydney, ik zal ze op zoeken. Dyo Aussieland
Geplaatst 6 juni 20196 jr. 13 minuten geleden zei dyo: Ā Ja die waren ook wel aardig ooit gebruikt by radio stations in Sydney, ik zal ze op zoeken. Dyo Aussieland Hier zijn ze.Gebruikt bij 2UE Sydney Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren 6 juni 20196 jr. bewerkt door dyo
Geplaatst 7 juni 20196 jr. Auteur Veel dank! Ā Nu nog kijken of iemand de Nederlandse versies wil delenš
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.