Geplaatst 4 juni 20196 jr. Ferry Maat gebruikte jaren geleden in z'n ochtendprogramma op Radio 2 jingles waarin de tijd van dat moment (tijdstip dus) werd gezongen. Heel verrassend en grappig eigenlijk. Heeft iemand een paar van deze jingles in zijn/haar bezit? Alleen maar voor "de heb"... Dank!
Geplaatst 6 juni 20196 jr. Hallo Beck0011, Was het gezongen in het Nederlands of Engels? Ik heb de Engelse. Ik geloof dat het van Pams was. Laat even weten. Dyo Aussieland
Geplaatst 6 juni 20196 jr. Auteur Hoi Dyo, Ā Het was in het Nederlands gezongen. Maar de Engelse lijken me ook leuk.. Ā grt
Geplaatst 6 juni 20196 jr. 27 minuten geleden zei beck0011: Hoi Dyo, Ā Het was in het Nederlands gezongen. Maar de Engelse lijken me ook leuk.. Ā grt Ā Ja die waren ook wel aardig ooit gebruikt by radio stations in Sydney, ik zal ze op zoeken. Dyo Aussieland
Geplaatst 6 juni 20196 jr. 13 minuten geleden zei dyo: Ā Ja die waren ook wel aardig ooit gebruikt by radio stations in Sydney, ik zal ze op zoeken. Dyo Aussieland Hier zijn ze.Gebruikt bij 2UE Sydney https://www.mediafire.com/file/6cykmcdkdm07a4g/Pams_-_Singing_clock.zip/file 6 juni 20196 jr. bewerkt door dyo
Geplaatst 7 juni 20196 jr. Auteur Veel dank! Ā Nu nog kijken of iemand de Nederlandse versies wil delenš
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.