Jump to content
rob68

Olleke Bolleke Radio, Thailand

Recommended Posts

Please login or register to see this link.

Nog maar net gestart maar al een onverwacht succes in Thailand: Please login or register to see this link.

Naar verluidt al het op één na best beluisterde internet-radiostation aldaar. Met wereldnieuws en Thais regionieuws in het Nederlands, gepresenteerde programma's en een muziekmix die voor vijftigplussers zoals ikzelf heel best te beluisteren is.

logo_ollekebolleke_radio.jpg

• Like 3

Bedankt Rob

Al eens geluisterd

Hierbij 1 item, 992 MB in totaal ・ Wordt verwijderd op 1 september 2019

Download link  Please login or register to see this link.     

Olleke Bolleke Radio.Thailand - 20190825 - 0832-1544 - Nonstop [Thaise Tijd].mp3

zag nu pas typefout in de tekst Oleke = Olleke en correct .zie boven.

Groeten

• Like 3

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Similar Content

• By XXL Radio Rotterdam
      Zijn er nog oude radiopiraten van toen onder ons. Wij van XXL Radio Rotterdam zijn nu te beluisteren via het internet, maar waren vroeger actief op de FM band. Met een Stentor stuurzender en aardig wat power erachter van 150 watt, waren we wel hoorbaar door heel Nederland 😁. Nu vraag ik me af, zijn er nog radiopiraten onder ons uit de jaren '80? Zo ja laat wat van je horen via dit forum. Zo ben ik ook op zoek naar een oude radiopiraat die vroeger gevestigd was in een zijstraat van de Binnenweg te Rotterdam! Wie kan me hierbij helpen?

Hier nog even een greep uit wat oude radiopiraten zenders stations uit de '80 jaren;

Radio Atlantis Radio Benelux Free Radio Rotterdam Radio Havenstad Radio Decibel Intersound Radio Hofstad (Den Haag) Radio Transatlantic
      Wij zijn zelf al een aantal jaren actief via het internet, Internetradio Please login or register to see this link. . Ook zoeken we nog DJ's die willen draaien bij Internetradio XXL Radio. Interesse kunt u altijd via onze website versturen. 

Groetjes Rick Hoppezak
      XXL Radio Rotterdam

• By ruudam
      Radio Paradijs is weer terug op de gebruikelijke streams die in het verleden op de site stonden.

De technische stream probleempjes lijken nu opgelost.
      Zo bleek een rotte wand telefoonplug  een flink probleem te veroorzaken, je kan alles vernieuwen, maar dat ding in de  wand, eehh ja, dat blijft oude meuk, daar denk je niet aan, kom er maar op. Bij toeval ontdekt, tijdens het rammelen eraan viel alles inclusief een telefoongesprek (VOIP) weg.
      Dus wellicht een tip?

Ik kan de links naar de stream niet zo snel meer vinden, maar als iemand ze nog heeft en hier kan plaatsen.

• Doneer

Support the Radiotrefpunt
    We appreciate all donations!

Donate Sidebar by DevFuse
  • Recently Browsing

No registered users viewing this page.

• Member Statistics

• Total Members
      4,061
    • Most Online
      2,923

Newest Member
    ardo
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.