Geplaatst 6 november 20196 jr. In zijn zoektocht naar audiofragmenten kwam ik enige tijd geleden in contact met Herbert Codée. Toevallig bleek hij de zoon van een volle nicht van mij te zijn. Herbert maakt De Radio Podcast met vandaag een deel over 100 jaar radio met veel links naar zeezender bekendheden. http://deradiopodcast.nl/ Op zijn LinkedIn schreef Herbert onlangs: Het is tijd om afscheid te nemen. 11 jaar heb ik voor de EO gewerkt. Een bijzonder fijne tijd. Ik heb kunnen pionieren op podcast gebied en innoveren met VR voor The Passion. Daarnaast aan vele andere radio en online projecten meegewerkt, zowel aan de concept als uitvoerende kant. Maar ook mocht ik 3 maanden ouderschapsverlof opnemen. Geweldige jaren met fijne collega’s die ik ga missen. Er breekt een nieuw hoofdstuk aan. Per 6 januari a.s. ga ik aan de slag als Programmacoördinator Online bij de NPO. In de nieuwe functie ga ik de podcast/video ambities voor de diverse zenders, samen met de omroepen, verder vormgeven. Heel veel zin in deze nieuwe stap. 6 november 20196 jr. bewerkt door Albatrosstudio
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.