Jump to content

Recommended Posts

Beste mensen, 

Getriggerd door de podcast "Radioreuzen" en met name aflevering #16 - 'Tunes Top 100' over de meest veelzeggende radiotunes in 100 jaar tijd, ging ik nog eens door mijn eigen archief.
Ik stuitte op een tune die ik in 1988 bij de NCRV gebruikt in de nachtuitzendingen van Nachtexpress (tussen 2 en 4 uur), maar waarvan ik niet meer weet wat de titel en uitvoerende is. 
Benno Roozen heeft vorige week ook al flink mee gezocht en deed navraag bij Ad Roland. Helaas, we zijn er nog steeds niet achter. 

Wie kent het en heeft het origineel voor me?  Hier staat'ie: 

Alvast reuze bedankt, 
Bert Klaver

• Sad 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Popular Now

• Similar Content

• By Rrrricky
      Op 13 november 1999 werd op Radio 2 gevierd dat de NCRV 75 jaar bestond met terugblik op een aantal van hun radioprogramma's. Die kan ik allemaal wel noemen, maar die heb ik toch niet opgenomen. Het ging mij om de terugblik met Ferry de Goot op de Dik voormekaarshow.  De ruime inleiding naar het interview met Ferry zit er ook in. Met o.a. Sjors Frohlich die aan zijn radiomarathon begon en nog een klein stukje terugblik op Los Vast met Jan Rietman (alleen als hij het over de dik voormekaarshow heeft). Presentatie: Hijlco Span. 

Please login or register to see this link.
    • By martinja
      NCRV - Radio 2 - 1998-11-12 Leo v.d. Goot 1400-1500
    • By hans knot
      Electronic System – I start a dream today. Van de veelvuldig gebruikte lp Electronic System Volume II komt ook het nummer ‘I start a dream today’. In januari 1974 kwam dit nummer al voorbij bij Gerard van der Zee op Radio Atlantis als eindtune van zijn programma. ‘Met van der Zee tussen Een en Twee.’

Electronic System - I start a dream today. From the frequently used LP Electronic System Volume II comes the song 'I start a dream today'. In January 1974 this song was already used by Gerard van der Zee on Radio Atlantis as the final tune of his program. 'Met van der Zee tussen Een en Twee' (With van der Zee between One and Two).

no you tube example

• By martinja
      Van de Golden Radio NL server, met dank aan Guido

Coupe Soleil (19890209, 1500-1600, NCRV, Radio 2, Job Boot) - Portret Wim Sonneveld
    • By hans knot
      Sunshine Band – Sunshine City. Veel zonneschijn in deze aanvulling, niet alleen in de naam van de groep en de titel van het nummer maar ook in de titel van de lp, waarvan het nummer afkomstig is, namelijk ‘The sound of Sunshine’. De lp werd in 1975 uitgebracht op het RCA platenlabel. Op Radio Mi Amigo zijn er diverse nummers gebruikt als tune voor de Top 50. Dit is er een van, gebruikt in de laatste maanden van 1977.

• Recently Browsing

No registered users viewing this page.

• Member Statistics

• Total Members
      4,689
    • Most Online
      2,923

Newest Member
    jurainiradio
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.