Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

TROS Poster vragen laatste twee uitzendingen

Featured Replies

Geplaatst

Ik heb hier een tweeluik met de laatste twee afleveringen van Poster van de TROS.

1) Data 7 juli 2006 en 14 juli 2006 maar zie op Radiopaedia dat de laatste aflevering op 7 juli zou zijn geweest. Dan moet dit dus 30 juni en 7 juli 2006 zijn?

2) Verder zie ik op Radiopaedia over de uitzendtijden van Poster "20 juni 2003 7 juli 2006 19:00-20:00 Radio 2" maar Daniel Dekker zegt bij één van de afkondigingen dat "Around Midnight" er aan komt. Dus moet het geen 22-23 uur zijn?

Geplaatst
  • Auteur
3 uur geleden zei Hans Hendriks:

*) ik heb ze al volgt genoteerd staan Douwe:

de laatste twee afleveringen: 7 en 14 juli 2006, radio 2, telkens om 2200-2300u

groet, Hans

Die data had ik ook, maar volgens diverse sites was de laatste uitzending 7 juli 2006. Tijd heb ik aangepast. 

Geplaatst
2 uur geleden zei Albatrosstudio:

Die data had ik ook, maar volgens diverse sites was de laatste uitzending 7 juli 2006. Tijd heb ik aangepast. 

Je maakt, denk ik, terecht een punt Douwe. Ik trek mijn eerdere bewering in. 30 juni en 7 juli 2006 zou wel eens correct kunnen zijn.

https://forum.offshoreradio.org/viewtopic.php?id=6280

groet, Hans

bewerkt door Hans Hendriks

Geplaatst

Ik ga er zelfs vanuit dat de info zoals deze op Radiopedia staat klopt. Ik heb deze namelijk samengesteld aan de hand van de documentatie die Juul hiervoor beschikbaar heeft gesteld. 

Tijdstip 2200-2300 is juist. Zie nu dat dit niet klopt op Radiopedia. Zodra ik wat meer tijd heb zal ik dit eens uitzoeken (tenzij iemand anders dit wil doen).

TROS-R2-20060630-2200-2300-DanielDekker-Poster-TerugblikOp33jaarPoster-Deel01
TROS-R2-20060707-2200-2300-DanielDekker-Poster-TerugblikOp33jaarPoster-Deel02

Geplaatst
  • Auteur
2 uur geleden zei Vincent:

Ik ga er zelfs vanuit dat de info zoals deze op Radiopedia staat klopt. Ik heb deze namelijk samengesteld aan de hand van de documentatie die Juul hiervoor beschikbaar heeft gesteld. 

Tijdstip 2200-2300 is juist. Zie nu dat dit niet klopt op Radiopedia. Zodra ik wat meer tijd heb zal ik dit eens uitzoeken (tenzij iemand anders dit wil doen).

TROS-R2-20060630-2200-2300-DanielDekker-Poster-TerugblikOp33jaarPoster-Deel01
TROS-R2-20060707-2200-2300-DanielDekker-Poster-TerugblikOp33jaarPoster-Deel02

Dank Vincent. Dan hou ik het op deze data 30-6 en 7-7 en 2200-2300

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.