Spring naar bijdragen

Back To The Old School - Jeffrey Willems (2003 Radio 2)


BENN0

Aanbevolen berichten

Heeft er iemand opnames van het Radio 2 programma "Back To The Old School" van Jeffrey Willems dat vanaf 5 januari 2003 in de nacht van zondag op maandag te horen is geweest?

Please login or register to see this link.

 

Ik ken wel de 3FM versie van dit programma uit omstreeks 1999-2000 maar ben de Radio 2 versie geheel misgelopen indertijd.

Van de 3FM versie zou ik nog ergens opnames moeten hebben, die kan ik bij interesse / als tegenprestatie wel uploaden.

 

Bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Bedankt Dennis. Ik heb inmiddels al mijn oude CD's en DVD-R's waar ik de opnames op heb bewaard teruggevonden en grotendeels uitgezocht. Helaas zijn een deel van de CD-R's en DVD-R's geheel of gedeeltelijk niet meer leesbaar. Van de Radio 2 versie van dit programma heb ik blijkbaar toch veel opgenomen maar helaas staan deze aflevering op DVD-Rs die geheel onleesbaar zijn geworden.

Ik zal t.z.t. alles wat ik nog heb kunnen redden van de schijfjes posten.

 

Als je nog cassettebandjes hebt die nog niet gedigitaliseerd zijn ben ik daar ook wel in geïnteresseerd, ik heb nog een goed functionerend cassettedeck waarmee ik cassettes kan digitaliseren.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt te gek he, ik zit 'm nu ook terug te luisteren :) als je nog bestanden hebt kunnen redden, erg leuk!

Een groot deel van mijn cassettes heb ik een paar jaar terug al gedigitaliseerd, de rest moet ik nog even tijd voor vinden maar ben wel van plan dat nog te doen. van een van de BTTOS bandjes weet ik dat ie in de zomer in de auto heeft gelegen bij een speaker 😒 daar zal wel niet veel van over zijn, maar ik ga nog even speuren! Nakamichi tapedeck staat klaar ;)

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Denniss:

Ik heb het vroeger vaak opgenomen, toevallig heb ik van een van die bandjes een uur ooit gedigitaliseerd 🙂

ik zal m ff delen

 

Groet!

Dennis

 

Please login or register to see this link.

 

 

Uitzenddatum/tijd: Maandag 1 december 2003  0103-0202u

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.