Jump to content

Featured Replies

Posted
  • Popular Post

Ik heb in mijn bescheiden collectie wat opnames van het ochtendprogramma van Robert Jensen op Radio Veronica uit de periode januari, februari en maart 1999. Door afwezigheid van Jensen zijn een aantal afleveringen 'best of Jensen' met diverse oudere fragmenten.

Mede presentatoren zijn: Jeroen Kijk in de Vegte, Jan Paparazzi en Edwin Ouwehand.

This is the hidden content, please
  • Author

@Paul Schaaphet lijkt er inderdaad op dat je via de pixeldrain site alleen de eerst twee files online kan afspelen. Echter, als je de files download (dat kan in 1x, hoeft niet stuk voor stuk) kun je ze op je PC afspelen.

Ik heb alle files gedownload en vergeleken met mijn originele files en ze zijn 100% gelijk.

Mocht je toch nog problemen hebben, laat het me weten en ik upload ze naar een andere site. Ik heb verder geen ervaring met pixeldrain maar zie dit hier regelmatig gebruikt worden. Op Wetransfer verwijderen ze de files na 10 dagen.