Geplaatst 7 juli 20205 jr. Ik zoek het 1e uur van de top 40 van 27 juni 1970 (afgespeeld za 27 juni jl.) Heeft iemand dit nog? Bij voorbaat dank! Geert
Geplaatst 11 juli 20205 jr. Ik mis overigens al sinds mei de links naar de uitzendingen van de top 40. Voorheen werden deze elke week netjes gedeeld.
Geplaatst 11 juli 20205 jr. 1 uur geleden zei janf001: Ik mis overigens al sinds mei de links naar de uitzendingen van de top 40. Voorheen werden deze elke week netjes gedeeld. Ja dat deed Ton de Groot altijd, maar die heeft wel vaker periodes wel en periodes niet. Overigens niks ten nadele van Ton want hij deed het wél en daarvoor dank. Als ik een tip mag geven: Als donateur van stichting Norderney kun je de top 40 de hele week terug luisteren en vaak ook al één of twee dagen ervoor, handig als je andere plannen hebt die betreffende zaterdag.
Geplaatst 11 juli 20205 jr. Ik heb nog eens in systeem gekeken, van afgelopen 4 weken + de nieuwe heb ik bestanden liggen. Daarna niet meer. Mik altijd alles weg feitelijk, hoewel ik op een md nog een Tipparade radio 192 vakantieperiode terugvond (weg erg netjes qua presentatie) en een uur met Top 40 met Teekamp. Zal die eens overzetten als mp3 voor de liefhebber. Los van dat, als service voor in de tent de download. https://we.tl/t-TjkpRLUWUk
Geplaatst 11 juli 20205 jr. 1 uur geleden zei robvw192: Ik heb nog eens in systeem gekeken, van afgelopen 4 weken + de nieuwe heb ik bestanden liggen. Daarna niet meer. Mik altijd alles weg feitelijk, hoewel ik op een md nog een Tipparade radio 192 vakantieperiode terugvond (weg erg netjes qua presentatie) en een uur met Top 40 met Teekamp. Zal die eens overzetten als mp3 voor de liefhebber. Los van dat, als service voor in de tent de download. https://we.tl/t-TjkpRLUWUk Rob, Heb je de bijbehorende tipparades ook? Andere Rob
Geplaatst 11 juli 20205 jr. Armand, Helemaal mee eens. Wat Ton deed was inderdaad prima. Maar ik luister de lijsten meestal in de auto (op weg en terug van werk). De reis duurt plm 1 uur Dus dat komt goed uit om ze op MP3 te hebben. Rob, jij ook bedankt voor het delen van de bestanden van de afgelopen weken.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.