Geplaatst 18 februari 20214 jr. Dit plaatje van een Nederlandse Formatie heb ik destijds in de lente van 1987 opgenomen van de radio. Ik heb er effe een YT clipje van gemaakt. Ik vraag me af of er leden zijn die de naam van de groep herkennen en/of het nummer kennen. Ik ben er al een tijdje naar op zoek, vandaar dat ik er maar een radiorip van gemaakt heb. De radiorip is gelukkig praktisch het gehele nummer. De groep heet Indigo Steel (volgens Discogs hadden die (ook) een single in 1984, maar die van 1987 wordt niet vermeld) het nummer heet 'Night and Day'. Een Nederlandse produktie derhalve. Voor de rest vind ik helemaal niets van Indigo Steel op het interwebgebeuren. wellicht dat dit plaatje op de piratenzenders werd gedraaid als ''favoriet'' zeg maar. Het nummer vind ik trouwens zeer typerend voor de muziek van de latere 80-er jaren.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.