Geplaatst 25 maart 20214 jr. Tja, soms kom je iets tegen wat voor mij nieuw is maar al best wel oud is. probleem is dat ik het niet kan vinden of dat het can slechte kwaliteit is. wie zou me kunnen helpen aan een mp3 bestand van: Turf met Crime of passion en Beaugarde met Solo mortale uit 1978? ben benieuwd. rené
Geplaatst 25 maart 20214 jr. Auteur 6 uur geleden zei Quezwo64: Tja, soms kom je iets tegen wat voor mij nieuw is maar al best wel oud is. probleem is dat ik het niet kan vinden of dat het can slechte kwaliteit is. wie zou me kunnen helpen aan een mp3 bestand van: Turf met Crime of passion en Beaugarde met Solo mortale uit 1978? ben benieuwd. rené Het nummer van Beaugarde moet zijn slow and easy, excuus
Geplaatst 25 maart 20214 jr. Beste René Turf heb ik voor jou (pm) indien nodig de hele LP Beaugarde ''Solo'' had je bij ''de buren'' al naar gevraagd en is helaas niet te vinden evenals ''Slow'' Omni 25 maart 20214 jr. bewerkt door Omnivoor
Geplaatst 25 maart 20214 jr. Ik vond wel dit! En als je er 10 euro voor over hebt is deze link misschien iets voor je. https://www.musicstack.com/item/420696845 25 maart 20214 jr. bewerkt door PowerMusic
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.