Geplaatst 5 mei 20214 jr. Populair bericht Ik zit weer eens lekker te luisteren naar de oude bandjes die ik opnam van de Radio Veronica 1224 dagen vanuit de Lapershoek. Eigenlijk is het bijna een therapie om vrolijk te worden. Het zijn vooral die live-uitzendingen met de oud medewerkers die zo vreselijk leuk zijn. Al die verhalen. Het is nog steeds fijn om ze weer langs te laten komen. Wat was het toch een mooie periode in ons leven toen alles ook nog zo overzichtelijk was. Ik moet denken aan de uitspraak van Bob Dylan die zei:" Take care of all your memories for you can not relive them" Wim de Lang
Geplaatst 19 september 20214 jr. "Wat was het toch een mooie periode in ons leven toen alles ook nog zo overzichtelijk was" ..... helemaal met je eens Wim !
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.