Geplaatst 17 mei 20214 jr. Populair bericht Beste allemaal, Ik ben hier nieuw en vind het erg leuk om te merken dat sommige gebruikers zo fijn helpen om een paar oude links weer online te krijgen! Was vroeger een groot fan van 538 en Veronica FM en deel graag een cd met allerlei Jingles van 538 eind jaren 90, begin 00s (excuus als hij al vaker is gedeeld, maar ik kon hem niet zo snel vinden). Wie weet valt hij in de smaak! Je kunt hem hier downloaden: https://pixeldra.in/u/ZqhzohaR 17 mei 20214 jr. bewerkt door WFNX
Geplaatst 18 mei 20214 jr. Leuk om terug te horen. Ik heb ook nog veel van 538 liggen. Zal binnenkort ook meer plaatsen 18 mei 20214 jr. bewerkt door Erwin!
Geplaatst 24 mei 20214 jr. Geweldig deze jingles!! Deze had ik nog niet, dus dank hiervoor. Ik verzamel zelf ook jingles/fillers van 538 en zoek nog veel uit de periode 2001 tot 2006. Zijn er toevallig ook mensen die nog jingles/uuropeners etc uit deze periode hebben? Ik zal bij interesse mijn verzameling vanaf 2006 binnenkort ook posten.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.