Geplaatst 23 juli 20215 jr. 1480 Radio Pirates Het is 1965 en rockmuziek is de wereld aan het opschudden. Maar niet in Auckland, Nieuw-Zeeland. Richard Davis, een 23-jarige journalist, is vastbesloten om het monopolie van de regering op de omroep te doorbreken. Hij wil rock-'n-roll naar de jongere generatie brengen. Om vervolging te voorkomen begint hij een radiostation op een boot, zodat er vanuit internationale wateren uitgezonden kan worden. <Link verwijderd>
Geplaatst 24 juli 20215 jr. Dankjewel max je hebt geen idee hoe lang ik naar deze film gezocht heb!!!!!!!!
Geplaatst 25 juli 20215 jr. 19 uur geleden zei freddie: Dankjewel max je hebt geen idee hoe lang ik naar deze film gezocht heb!!!!!!!! Veel kijk plezier ermee Ik heb 6 films die enigsinds met radio te maken hebben Als er liefhebbers zijn kan ik ze wel hier neerzetten als het mag??
Geplaatst 26 juli 20215 jr. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 26 juli 20215 jr. 22 uur geleden zei Max: Veel kijk plezier ermee Ik heb 6 films die enigsinds met radio te maken hebben Als er liefhebbers zijn kan ik ze wel hier neerzetten als het mag?? Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren airheads graag!
Geplaatst 26 juli 20215 jr. Op 26-7-2021 om 14:56 zei andre ph5c: airheads graag! 1994 - Airheads <Link verwijderd>
Geplaatst 22 augustus 20215 jr. Op 25-7-2021 om 16:16 zei Max: Veel kijk plezier ermee Ik heb 6 films die enigsinds met radio te maken hebben Als er liefhebbers zijn kan ik ze wel hier neerzetten als het mag?? Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren good morning vietnam zou ik graag een keer zien... Dank, Wim
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.