Geplaatst 13 oktober 20214 jr. Hallo allemaal, Voor mijn masterscriptie ben ik momenteel bezig met een onderzoek naar Spijkers met Koppen. Daarvoor probeer ik zo veel mogelijk opnames van het programma te verzamelen, zodat ik die kan beluisteren voor mijn onderzoek. Een groot aantal uitzendingen is natuurlijk te beluisteren bij Beeld en Geluid en ook forumlid Vincent hielp mij reeds aan een behoorlijke bak met opnames, maar ik wilde daarnaast ook nog eens hier rondvragen of er wellicht verzamelaars onder jullie zijn die de beschikking hebben over eigen opnames van het programma. Vooral opnames uit de beginjaren (dus vanaf 1988) zijn gewild, maar ook opnames uit latere jaren zijn van harte welkom. Mocht je wat op je harde schijf hebben staan, laat het me dan vooral weten hieronder of via een persoonlijk berichtje. Alvast hartelijk dank!
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.