Geplaatst 23 november 20214 jr. Populair bericht Drie afleveringen uit 2004 van het Studio Brussel programma "Sample Minds". Een programma met de originelen van gesamplede nummers en covers. Presentatie: Stijn Van de Voorde (volgens Google / Wikipedia). https://allthebytes.stackstorage.com/s/HsQOKc1fhbr8I7wk Helaas geen playlists of andere informatie. Aanvullingen zijn welkom.
Geplaatst 5 december 20214 jr. Mijn groep In moeilijke dagen ging hier de muziek volop open Een remedie of niet, tja ik putte er dan moed uit Mijn dank is groot! Dank u wel tientallen keren Met vriendelijke vanaf de Vlaamse westkust van deze ouwe zeerover
Geplaatst 5 december 20214 jr. Hola oei ik zat op een verkeerd spoor Ik dacht de Engelse groep The Simple Minds Toch bedank voor de opnames Jean-Pierre
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.