Geplaatst 7 januari 20223 jr. Populair bericht Dag allemaal, Hierbij een 'nieuwe' aflevering van Het Zwarte Gat (voor zover ik weet niet in omloop). Aflevering 588, 31-01-1993. Het is een echte classic, dus geniet ervan! https://pixeldrain.com/u/gUu4Hk84 Veel groeten, Jochem
Geplaatst 22 januari 20223 jr. Populair bericht Leuk! Mijn moeder luisterde vaak naar dit programma (haar kinderen geloofden helemaal niks van al die paranormale flauwekul). Ze zal het leuk vinden om nog eens een aflevering te horen. Dank je, Jochem Marc van der Steen (nieuw hier)
Geplaatst 23 januari 20223 jr. Leuk, dat Jochem deze uitzendingen post.Dank daarvoor! Ik had 22 afleveringen van het Zwarte gat bewaard op een oude 2.5 inch drive,maar die gaf dus de geest en hoe vervelend dat ook was,weg is weg. Had ze graag hier aangeboden. Onderstreept maar weer eens het enorme belang van het continu backuppen van onze historische collecties Het Zwarte gat had een speciale groep luisteraars die trouw elke week in de avond afstemden op de fm band voor een uurtje griezelen.Doordat Veronica een paar keer van zender verwisselde verloor ze gaandeweg een aantal vaste luisteraars. Lex Harding heeft ooit eens een ufo voorbij zien komen en is daardoor in deze materie geïnteresseerd geraakt. 🍺 En dus begonnen ze toen met een programma waar alle vreemde zaken werden behandeld.Luisteraars konden ook inbellen en vragen stellen,die dan weer door experts werden behandeld. 23 januari 20223 jr. bewerkt door Moby
Geplaatst 23 januari 20223 jr. Leuk die verhalen - zeer bedankt Jochem - ga er vandaag of morgen naar luisteren met alle aandacht. Bij het luisteren bleek dat ik die al heb. Groetje, Martin 23 januari 20223 jr. bewerkt door martinja
Geplaatst 8 augustus 20223 jr. Ha posters op dit forum, ik zou het zeer kunnen waarderen als het mogelijk zou zijn nog eens een aantal van deze uitzendingen te beluisteren.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.