Geplaatst 13 januari 20223 jr. Populair bericht Drie jaar geleden was ik begonnen met het delen van mijn RNI collectie. Vorig jaar is daar een einde aan gekomen doordat mijn harde schijf stuk ging,. Ik had van het meeste wel een backup, maar dat stond niet netjes op een rij op een harde schijf. Alles door elkaar. Bovendien geef ik alle afgeluisterde opnamen een nummer, zodat ik kan zien welke ik al heb geluisterd en verwerkt in de index (zie: www.janfrevos.nl). Het afgelopen jaar heb ik alles weer bij elkaar gezocht en alle 12.000 afgeluisterde files opnieuw van een nummer voorzien. Tot 1983 is dat nummeren af. Nu is er dus weer een mooi chronologisch lijstje, dus kunnen we verder met het RNI project. Nu dus exact 50 jaar geleden. Hier volgt de eerste weer: RNI 1972.01.13 2000-2047 Target ten - Mike Ross 13 januari 20223 jr. bewerkt door Jan-Fre
Geplaatst 13 januari 20223 jr. Populair bericht 1 uur geleden zei Jan-Fre: Drie jaar geleden was ik begonnen met het delen van mijn RNI collectie. Vorig jaar is daar een einde aan gekomen doordat mijn harde schijf stuk ging,. Ik had van het meeste wel een backup, maar dat stond niet netjes op een rij op een harde schijf. Alles door elkaar. Bovendien geef ik alle afgeluisterde opnamen een nummer, zodat ik kan zien welke ik al heb geluisterd en verwerkt in de index (zie: www.janfrevos.nl). Het afgelopen jaar heb ik alles weer bij elkaar gezocht en alle 12.000 afgeluisterde files opnieuw van een nummer voorzien. Tot 1983 is dat nummeren af. Nu is er dus weer een mooi chronologisch lijstje, dus kunnen we verder met het RNI project. Nu dus exact 50 jaar geleden. Hier volgt de eerste weer: RNI 1972.01.13 2000-2047 Target ten - Mike Ross Jan-Fré, Mooi om te zien dat het weer op orde begint te komen. Dank voor deze RNI-bijdrage. Ik zal maar niet vragen of je nog een inhaalslag gaat maken van datgene wat we nu gemist hebben de afgelopen periode. Dat zal wel iets te veel van het goede zijn. Gerard
Geplaatst 14 januari 20223 jr. Auteur Populair bericht Er is niks gemist, want eerst was het 49 jaar geleden, nu 50 jaar geleden. Volgens mij zijn de eerste opnamen dit jaar vorig jaar zelfs ook nog aangeboden. Inhaalslag is dus niet nodig.
Geplaatst 14 januari 20223 jr. Populair bericht Mooi en overzichtelijk jan zo kan ik ook nummers vinden waar ik de titel soms niet van herinner .Luister zelf ook vaak uren terug op datum en tijd van uitzending dus deze index is zeker welkom .. en wat een werk zal dit zijn geweest. 14 januari 20223 jr. bewerkt door Jaap De Vries
Geplaatst 14 januari 20223 jr. Populair bericht 1 uur geleden zei Jan-Fre: Er is niks gemist, want eerst was het 49 jaar geleden, nu 50 jaar geleden. Volgens mij zijn de eerste opnamen dit jaar vorig jaar zelfs ook nog aangeboden. Inhaalslag is dus niet nodig. Klopt, Jan-Fre, ik heb de file overgehaald 14 jan 2021. Dank voor alle werk! Jan
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.