Geplaatst 15 april 20223 jr. Ik ben al enige tijd op zoek naar de volledige jingles van de Mega Top 50 uit de periode 1994, ingezongen door Top Format. Origineel zijn deze jingles ingezongen door JAM voor The Rockin America Top 30 Countdown. Wie zou me hier aan kunnen helpen? Alvast ontzettend bedankt!
Geplaatst 15 april 20223 jr. 3 uur geleden zei Bram Lieftinck: Ik ben al enige tijd op zoek naar de volledige jingles van de Mega Top 50 uit de periode 1994, ingezongen door Top Format. Origineel zijn deze jingles ingezongen door JAM voor The Rockin America Top 30 Countdown. Wie zou me hier aan kunnen helpen? Alvast ontzettend bedankt! Heb ze beide niet maar ben geintereseerd in de orginele amerikaanse setting
Geplaatst 17 april 20223 jr. Populair bericht Andre luister even naar Scott Shannon's ROCKIN AMERICA TOP 30 COUNTDOWN by Jon Wolfert
Geplaatst 19 april 20223 jr. Populair bericht Wat ontzettend leuk om dit verhaal te horen. Blijven geweldige jingles! Hierbij voor @Bram Lieftinck en andere liefhebbers de main cuts die Top Format destijds voor Veronica heeft gemaakt. https://pixeldrain.com/u/reCwcv7e
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.