Geplaatst 27 juli 20223 jr. Populair bericht Radio City vanaf het oude legerfort "Shivering Sands Towers" op 299 meter.. Een leuke oude opname van (volgens mijn gegevens) 20 Augustus 1966 Tom Edwards van 10:56uur tot 12:00uur (met een kleine knip in het programma) Nieuws om 11 en 12 uur met Paul Kramer en van 12:00uur tot 12:08uur Phil Jay met "Discomenia" https://pixeldrain.com/u/qJdb25aS The Tower of Power... on 299 meters groet Henk Kruize 27 juli 20223 jr. bewerkt door Henk-Anna Loog
Geplaatst 27 juli 20223 jr. Komt me bekend voor. De verbetering van kwaliteit nam ik jaaaaren geleden al voor mijn rekening. Toeval of niet, dit programma werd hedenavond ook via Unique AM de ether en web ingeslingerd. In dezelfde verbeterde kwaliteit. Wij zijn herkauwers alhier. Uren naar City geluisterd. 27 juli 20223 jr. bewerkt door Marinebroadcasters
Geplaatst 27 juli 20223 jr. Auteur Sinds ik het vanmorgen online zette is het 17x gedownload, dus..... wie weet wat er al allemaal mee gedaan is. Ik heb deze opname zeker zo'n 12 jaar geleden via Harm Koenders gekregen en daar ik deze hier nog niet voorbij heb zien komen leek het me wel leuk om dit opnieuw aan te bieden.... voor de liefhebber die de oudere opnames nu ontdekken. Henk Kruize
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.