Geplaatst 27 juli 20223 jr. Populair bericht Nadat de mebo-2 in Tripoli aanmeerde waren er diverse maanden van nonstop muziek testuitzendingen, wat ik nu aanbied is een combinatie van 2 bandjes van een half uur opgenomen ergens in Mei 1977 vanaf de 49 meter. Op 34 minuten hoor je een duidelijk overzicht van de frequenties waarop getest werd, namelijk 6.205hkHz, 773kHz, 9.810kHz en 90mHz FM... Verwacht geen "super kwaliteit" maar het is wel leuk om te delen daar er maar erg weinig van deze testuitzendingen bewaard zijn gebleven. https://pixeldrain.com/u/Gd8fW61Q En toch blijf ik het verdomd jammer vinden dat de Mebo-2 zo eindigde, maar ja, als ze dit niet hadden gedaan dan was het schip hoogstwaarschijnlijk in de Nederlandse haven blijven liggen totdat er door souvernirjagers en plunderaars ook een einde aan het schip was gekomen, wie weet.... Groet Henk Kruize 27 juli 20223 jr. bewerkt door Henk-Anna Loog tikfout
Geplaatst 27 juli 20223 jr. Ja mooie opnames heb er zelf meerdere hier staan uit die tijd . En deze had ik ook al eens aangeboden bij de buren en of hier .
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.