Geplaatst 21 augustus 20223 jr. Zijn dat degene die gemaakt zijn naar deze van monique, 1 kan maar de beste zijn?
Geplaatst 21 augustus 20223 jr. 33 minuten geleden zei Marcel Ampt: Mijn vraag heeft niets met Radio monique te maken je begrijpt het even niet, Radio Oost heeft deels de zelfde jingles gebruikt als Radio Monique vanaf zee, alleen Radio MOnique had de slogan 1 kan maar de beste zijn, Radio Oost had een andere slogan ( ken hem alleen ff niet herinderen ) heb ze niet, misschien eens op jingle web vragen?
Geplaatst 25 augustus 20223 jr. Op 21-8-2022 om 20:32 zei Marcel Ampt: Bedankt Harm. Sorry Marcel, ik wou niet onbeleefd uit de hoek komen, ik heb verschillende pakketten van diverse radio's Oost, vandaar mijn hele domme onbeleefde vraag. Nogmaals sorry, het zal nooit meer gebeuren.
Geplaatst 25 augustus 20223 jr. Ik kan me nog hun herkenning opener herinneren. rocky theme maynard ferguson en dan Radio Oost,machtig mooi toen,wie heeft inderdaad die jingle. 25 augustus 20223 jr. bewerkt door mart538
Geplaatst 25 augustus 20223 jr. 2 uur geleden zei mart538: Ik kan me nog hun herkenning opener herinneren. rocky theme maynard ferguson en dan Radio Oost,machtig mooi toen,wie heeft inderdaad die jingle. Een radio opname: https://we.tl/t-0j1BVSgiO8
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.