Geplaatst 21 oktober 20223 jr. Hallo iedereen, Is er iemand die de Kink 1500 heeft opgenomen? Groet Henkjan
Geplaatst 22 oktober 20223 jr. Hij is nog niet eens afgelopen Helaas heb ik de eerste 5 dagen gemist maar vanaf nu neem ik hem op.
Geplaatst 22 oktober 20223 jr. Na een tijd afwezigheid wegens ziekte en 2 overlijdens in mij familie even kort hier terug Ook al door het vele hobbywerk dat nog ligt te wachten van maanden die ik opnam van radio's nu even uw vraag waarde Henk- Nee niemand heeft die top want hij loopt van 17 tot 28 oktober 2022 U hebt dus nog de kans om op te nemen tot en met 28 oktober 2022 Dag en nacht loopt de programmering door 24 op 24 uur 12 dagen lang ,oef....... met ook herhaling Nrs uit de Kink 1500 Je moet geluk hebben dat er niks is die de linken verbreekt bv provider die opeens zonder verwittigeng werken uitvoerd computerprobleem enz.. zelf met 2 computers aan loopt een top opnemen wel eens fout en ontbreek je wat Soms gebeurd het dat iemand een top opneemd en iets fout loopt en zo wat ontbreekt Bij de Golden Radio club doet dan soms iemand een omroep of iemand anders die clublid is ook opnam en men hem aan de ontbrekende uren kan helpen Soms heeft men daar geluk Er word door Vlaamse en Nederlandse leden aldaar dagelijks programma's aangeboden die verdeeld worden via een dagelijkse clubmail van de beheerders De programma's blijven 7 dagen ter beschikking via linken De club word in stand gehouden door 2 vrienden uit NL en Belgie en bestaat bijna 20 jaar Wat wel een feit is, is dat als 1 iemand van de 2 uitvalt door ziektes die beiden helaas ....dat het afgelopen is met de club waarschijnlijk. In de Golden Radio Club is er nooit iemand die meld welke top hij opneemt of dat hij zal uitgezonden worden. De mensen die een bepaalde top aanbieden doen dat slechts nadat de uitzending afgelopen is. Nooit terwijl een top bezig is. Helaas wat je niet weet, ga je niet opnemen Ook ik heb al wat gemist die ik graag wou hebben En al die diverse radio's met al hun top's om de haverklap, het is niet te doen, ook om alles te weten. Vervelend is ook als men top dag en nacht uitzend Ik vraag me soms af '' moet de luistaar niet meer slapen '' Kink is niet mijn favoriet station, maar ik neem op gisteravond deed de nieuwe computer raar hoorde wat lawaai en ik wist hoe laat het was een uur link 3x gebroken oorzaak de nieuwe computer die opeens terug aan het begin is van koel adem tekort en wat gek word oorzaak na nazicht tot mijn verbazing moest ik zoeken om wat stof te zien op de koelingsplaat binnen in de gleufjes Ik dacht dat kan toch niet de oorzaak zijn ! en ik zag ook dat het metaal zeer dun was ! en ja was het probleem ik dacht fttt nieuwe computer maar zo krijg je problemen met dat goedkoop gefoefel zo dun is het geworden! en kan weinig nog wat stof verdragen Geef mij maar mijn hernieuwde oude computer Triestig wat ze tegenwoordig verkopen Betekend als een nieuwe of oude koeling dikke er niet in kan of kan vervangen worden het probleem nog zal opduiken en de compressor uithalen om stof weg te blazen regelmatig zo ben ik een top dagen uren kwijt voor ik ontdekte wat het probleem was! Als je hoor dat de computer plotseling af en toe lawaai maakt dan ....ooit dan k(rijg je diverse problemen ik denk dan ook nu ***** made in china zeker of geld besparen Ik doe je de groeten Jean-Pierre ook wat radiogek
Geplaatst 23 oktober 20223 jr. Auteur Het is ook meer een inventariserende vraag. Tevens ken ik de technieken.
Geplaatst 28 oktober 20223 jr. Populair bericht De Kink 1500 staat inmiddels op mijn Stack. De eerste vijfdagen mis ik dus. Als er iemand is die deze wel heeft hou ik mij aanbevolen. op verzoek verstrek ik de link per PB. KINK1500_2022.pdf 28 oktober 20223 jr. bewerkt door PowerMusic bestand toegevoegd
Geplaatst 13 november 20223 jr. @PowerMusicZoek je de eerste 5 dagen nog? Ik heb een heel groot gedeelte! 13 november 20223 jr. bewerkt door WFNX
Geplaatst 13 november 20223 jr. 1 uur geleden zei WFNX: @PowerMusicZoek je de eerste 5 dagen nog? Ik heb een heel groot gedeelte! Nee, ben reeds voorzien dankzij mede forumlid Ronald Gutte. Maar even goed bedankt voor de reactie. 13 november 20223 jr. bewerkt door PowerMusic
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.